Кошик
371 відгук
+380 (63) 405-86-06
+380 (68) 786-85-30
Дезінфекція Плюс
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Строк обміну: протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки. Умови обміну і повернення товару: - якщо товар не використовувався; - зберігає його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики; - зберігаються розрахуваний документ з датою продажу. Коли ви повернете гроші або обміняєте товар, то можете звернутися до продавця з заявою про повернення товару до відповідної якості, що становить 1 місяць, а то й більше як 45 днів. До заявлення додаються документи, які підтверджують те, що продавець отримує товар, а саме: 1. Касовий чек і таке інше, у якому вказано дату продажу. 2. Технічний паспорт (гарантійний талон, де вказано дату покупки) Після розгляду заяви вам можуть відмовити у поверненні товару у таких випадках: 1. Товар використовувався і не зберігав його товарного вигляду, споживацькі властивості, пломби, ярлики, а також розрахуваний документ, виданий споживачеві разом з проданих товаром. 2) Істеклі, не враховуючи дня покупки, більше 14 днів; 3. Товар належить до одного з видів товару, який вказано в програмі 3 до постановки Кабінета Міністрів України за 19 березня 1994 року No 172 "Про реалізацію окремих положень Закону "О захист прав споживачів"; 4. Навернення не відповідає визначеним вимогам Закону "Об навернення громадян". Обмін товару потрібної якості, якщо він не використовувався і якщо він зберігся товарний вигляд, споживацький характер, пломби, етикетки, а також розрахуваний документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора операцій (диспетле, на якому встановлено програмний реєстратор розрахунків) QR-код, що дозволяє споживачу здійснювати його читання та ідентифікацію з розрахунковим документом даних, які у ньому містяться, або електронним документом для надання абонентної адреси електронної пошти.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner